Vandaag heeft Eurol de 100e deelnemer aan de Eurol Service Point garageformule verwelkomd: Hoorn Auto & Bandenservice. Bart Boerboom, Salesmanager Nederland bij Eurol: “Met de introductie van de garageformule afgelopen december, hadden we onszelf het doel gesteld in 2020 een landelijk netwerk van honderd Service Points op te bouwen. Dat we deze mijlpaal nu al hebben bereikt, is een enorme blijk van waardering voor de formule.”

Foto, v.l.n.r.: Paul Yntema (Accountmanager Noordwest-Nederland Eurol), Yasin Elbay, Ibrahim Elbay (Hoorn Auto & Bandenservice), Saskia Paternot (Wijmar Automaterialen)

Landelijk netwerk
Vandaag werd Hoorn Auto & Bandenservice officieel verwelkomd als 100e deelnemer. In aanwezigheid van Saskia Paternot van grossier Wijmar Automaterialen, namen de broers Yasin en Ibrahim Elbay van Hoorn Auto & Bandenservice het Eurol Service Point bord in ontvangst van Eurol Accountmanager Paul Yntema. “We zijn blij om dit mooie garagebedrijf te mogen verwelkomen in ons landelijk netwerk en kijken ernaar uit nog verder te groeien met de Eurol Service Point formule”, aldus Yntema.

Meer rendement uit smeermiddelen
Met de laagdrempelige Eurol Service Point formule ondersteunt Eurol garagebedrijven bij het behalen van meer rendement uit smeermiddelen. Deelnemers aan de formule ontvangen dan ook de nodige technische en commerciële ondersteuning. Bart Boerboom: “Als ontwikkelaar én fabrikant van smeermiddelen hebben wij de kennis en ervaring om garagebedrijven nu en in de toekomst verder te helpen.” Onderdeel van de garageformule is de sales- en marketingsupport, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, ondersteuning van de servicedesk, equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator.

Ook de trainingen vanuit de Eurol Service Point Academy maken onderdeel uit van de formule. De eerste staan september dit jaar op de planning. Boerboom: “Tijdens deze trainingen delen we onze kennis om het rendement op smeermiddelen te verhogen. Centraal tijdens de aankomende trainingen is het assortimentsadvies op maat, waarbij we garagisten ondersteunen in voorraadmanagement en efficiënte inkoop.”

Meer weten?
Meer informatie over de Eurol Service Point garageformule, evenals een link naar het aanmeldformulier, zijn te vinden op www.eurol.com/servicepoint.

Over Eurol
Eurol is de grootste Nederlandse onafhankelijke producent van smeermiddelen en technische vloeistoffen en is actief in meer dan 80 landen. Als totaalleverancier heeft Eurol een full-service benadering met een compleet productportfolio smeermiddelen, additieven, reinigings- en onderhoudsproducten en technische vloeistoffen. Eurol bedient daarmee uiteenlopende segmenten zoals de automotive, transport, tweewieler- en motorfietsmarkt, agri, grondverzet, industrie en scheepvaart. Eurol producten dragen de goedkeuringen van vooraanstaande motorvoertuigfabrikanten. Het gebruik van Eurol producten in de motor- en autosport, waaronder de Dakar Rally, is het ultieme bewijs voor de premium kwaliteit. In deze zware tak van sport zijn ook de speciaal smeermiddelen Eurol Specialty Lubricants met SYNGIS Technology ontstaan. Deze technologie zorgt dat smerende en beschermende eigenschappen elkaar maximaal versterken onder extreme omstandigheden, met kostenbesparing en meer efficiency als gevolg. Alle Eurol producten worden geproduceerd met de ‘Quality is in our nature’ belofte als uitgangspunt. Eurol medewerkers zetten zich met passie in om voertuigen en machines de perfecte smering te geven onder alle omstandigheden.