Eurol verwelkomt het 150e Service Point. Het gaat om Autobedrijf Koldewijn uit Apeldoorn. De deelname aan het serviceconcept werd feestelijk gevierd: Tim Coronel, al jaren verbonden met Eurol, bracht een verrassingsbezoek aan Autobedrijf Koldewijn. Hij overhandigde een taart aan eigenaar Edward Koldewijn en chef werkplaats Martijn van der Ploeg, om hen te feliciteren met het feit dat hun garagebedrijf het 150e Eurol Service Point in Nederland is.

 

 

“Deelnemen is laagdrempelig”
“Wat een leuke verrassing van Eurol! We nemen al jaren onze smeermiddelen af bij Eurol en zijn zeer tevreden over de samenwerking. Eurol Service Point worden was dan ook een logische vervolgstap. Deelnemen is laagdrempelig en de voordelen zijn groot”, vertelt Martijn van der Ploeg. Onderdeel van de garageformule is sales- en marketingsupport, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, technische en commerciële training, ondersteuning van de servicedesk, equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator.

Aanvulling op andere garageformules
Een half jaar terug verwelkomde Eurol het 100e Service Point en nu staat de teller al op 150 deelnemende garagebedrijven. “Een mooie ontwikkeling”, vindt Bart Boerboom, Sales Manager Nederland. “Onze garageformule is zeer toegankelijk; de instapeisen zijn laag en de service is groot. Bovendien kan het Eurol Service Point garageconcept naast andere garageformules bestaan.
Het hoeft elkaar niet te bijten, het kan elkaar aanvullen. Dit jaar nog willen we de 200e vestiging binnen halen en onze dekking uitbreiden in Nederland.”

Eurol Service Point is niet alleen in Nederland actief, ook in België. Kijk voor meer informatie op: https://eurol.com/services/eurol-service-point-concept/