Eurol heeft een nieuwe website. Niet alleen de look-and-feel is veranderd, de website eurol.com heeft ook een aantal nieuwe functionaliteiten. Dankzij slimme zoekfuncties en productfilters op kenmerken zoals segment, olietype en viscositeit vindt u binnen enkele seconden de meest relevante producten.

 

 

Aan de olieadviseur is een ‘slim zoeken’ knop toegevoegd waarmee direct een voertuigmerk en -type kan worden ingevoerd. Daarnaast zijn de algemene zoekfunctie en de navigatiestructuur verbeterd. Beleving en inspiratie halen bezoekers uit de nieuwe ‘fanzone’ met beelden van de Eurol sponsorteams. Daarnaast heeft de website een verregaande integratie met social mediakanalen. Zo verschijnen Instagram berichten standaard op de homepage van de website. Eurol producten zijn wereldwijd verkrijgbaar en dus is de vernieuwde website vertaald naar 13 talen. De website is geschikt voor alle type schermen, dus ook voor tablets en mobiele telefoons. Specialty Lubricants, de hoogwaardige lijn speciaal smeermiddelen, wordt uitgebreid benoemd, maar behoudt als eigen label ook een eigen website: www.eurolspecialty.com.

Gebruiksvriendelijker
“We zijn blij met dit vernieuwde ontwerp. De nieuwe website is vele malen gebruiksvriendelijker dan de vorige website. Ons aanbod smeermiddelen is overzichtelijker weergegeven en de slim zoeken functie helpt de bezoeker snel te navigeren door ons grote productaanbod”, aldus Dennis Marsman, Marketing Manager bij Eurol.

Over Eurol
Eurol is de enige Nederlandse onafhankelijke producent van smeermiddelen en technische vloeistoffen en actief in meer dan 75 landen. Als totaalleverancier heeft Eurol een full-service benadering met een compleet productportfolio smeermiddelen, Specialty producten, additieven, technische vloeistoffen, reinigings- en onderhoudsproducten. Eurol bedient daarmee uiteenlopende segmenten zoals de automotive, transport, tweewieler- en motorfietsmarkt, agri, grondverzet, industrie en scheepvaart. Eurol producten dragen de goedkeuringen van vooraanstaande motorvoertuigfabrikanten. Het gebruik van Eurol producten in de motor- en autosport, waaronder Dakar, is het ultieme bewijs voor de productkwaliteit. De ‘Quality is in our nature’ belofte staat bij de Eurol medewerkers altijd centraal: met passie zetten zij zich in om voertuigen en machines de perfecte smering te geven onder alle omstandigheden.